сряда, 11 март 2015 г.

Нова стратегия на магазините в Гермния

Преди няколко месеца бях писал, че в хранителните магазини цените спаднаха с до 10%.
Тогава запазиха количеството на разфасовката, а запзаиха цените. Като тогава го нарпавиха с номера с акцията. Че има акция пр хранителните продукти(обикновенно го правят когато срока им изтича). Но тогава нямаше проблеми със сроак на годност.

Сега неяата с амалко по различни. Виждам нещо което ще съм найстина много щастлив ако го видя в България.
1. Орпеделени продукти запазиха цените, но им увеличиха количеството до 25%.
2. Увеличиха количеството и синболично и цента с 10 цента (количеството с около 20%).
3. Увеличиха количеството с над два пъти (приемрно от 400 грама , пуснаха кашкавал на 1 кило ) , като увеличиха цената така ,че 1 кило да е примерно 4,15 евро. От 4.75 евро при 400 грамовата разфасовка.( до тогава  1 килограмови  разфасовки имаше само в магазините на ЕДРО). То ако говорим з анай-ниска цена идва при 3.25 евро , но  3 кила трябва да се вземе,
Въобще този път се съсредочиха на количеството.
Чудя се до кога ли ще продължи тази ценова война между супермаркерите. Като за сега са като в картелно споразумение на цените, Но орпеделено се усеща че са кризисни нещата. Независимо , че ДАКС–а  хвръчи ли хвърчи .
УСпех на всички :)

Няма коментари:

Публикуване на коментар